mer än en vecka..

Nu är det länge sen jag satt på denna bloggen. Har haft massor att göra förra veckan. Hade två prov, två redovisningar och tävling på helgen. Denna vecka har jag en uppsats skrivning och en inlämning än så länge. Plus tävling lördag och söndag. Men på måndag åker jag hem till mitt kära Öland. Kan faktiskt säga att jag helt ärligt längtar lite hem efter 11 veckor här nere.

Tävlingen i helgen gick helt ok. Annie var super fin men jag höll lite mycket i början så kom nära på tvåan och rev..
Men nu är jag riktigt taggad till nästa tävling! Har börjat skärpa till mig på tävlingar nu faktiskt och tänka igenom mer hur jag ska göra osv.

Annars då? Så är jag skadad nu igen.. (Nu när jag änligen mått bra efter alla avfallningar mm.) 
Ne då ska jag bli sparkad istället. Red ut med Carro igår nämligen och hennes häst va lite pigg så hon bockade när vi galopperade brevid varandra och ena bakhoven träffade rätt på mitt ben, lät svin högt så jag trodde det va av men som tur va inte. Så red vidare, men idag är det blått och gör ont när jag går..

En annan sak är att vädret är bland det bästa man kan ha just nu! Soligt och nästan vindstilla! Love it! (bara för att jag sa så kommer det väll regna imon..)
Och jag har ridabstinens just nu även fast jag red för ca 18 timmar sedan och jag ska träna ikväll. Men har verkligen fastnat i ridningen nu, vilket är bra, jag vill rida hela tiden och igår skulle jag rida ut med Zeb men ville mycket hellre trimma på banan faktiskt. Annars brukar jag hellre rida ut!

Fina pollar som promt ska dricka ur samma hink!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0