It doesn´t matter what you do. In order for people to choose between us, I will always come first!

Det blev lite ändringar idag men ändå inte, åkte till Sjöbo först för att träffa dem härliga människorna jag jobbade med på mässan i götet. Fick min lön också hehe. Ganska nice!
Åkte sedan och hämtade en transport och till stallet för att klä av hästarna nakna i solen!

Tillbaks mot samma håll som innan men nu blev det Blentarp till Susanne där jag red Dessie som är Annies halv syster, den har samma mamma men Dessie är e: Robin Z. Det märks!
Hon var iallafall riktigt kul att rida. Känslig som attan, man kunde inte ta i munnen alls i början, sedan hade hon vilat i några dagar så att ens nudda med benen för mycket vore som att ta självmord från min sida.. Efter ett litet tag klurade vi ut varandra och Susanne byggde upp lite hinder till oss och gud så härlig att hoppa! Bjuder på och vill verkligen över samtidigt som hon är väldigt försiktig. Svårheten var att hon blev lite ojämn mot hindrerna samtidigt som hon då är så känslig. Så mestadels blev det sits ridning idag, något jag inte är riktigt van vid att jobba med endast.
Förhoppningsvis ska jag rida henne lite mer, kanske redan imorgon?

När vi umgåtts lite och jag gosat med bebis hästarna åkte vi hem och jag red Zeb, hoppade lite inför imon.
Endast ett hinder men iaf. Han kändes riktigt bra emellanåt faktiskt!

Nu har jag tryckt i mig kebabrulle, chips och cola så snart sprängs jag! Men dags för sängen iallafall och ladda om batterierna inför imorgon!

Destiny Child (Dessie) & Jörgen i sommras, vi ser dem igen på banorna på SM!


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0