hoppelihopp

Vaknade med migrän, somnade om vaknade tolv. Åt frukost och satte mig vid tävlingarna. Kollat på massa fina hästar idag. Träffade Susanne, gick en runda med hennes söta vovvar, blev en sadeltvål rikare. Gick hem och skulle äta, men åkte istället till ssandby och ica och köpte massa onödiga nödvändigheter.. Kom hem vid halv  7 och vid 7 satt jag på första hästen.
Red båda i padocken på granelund. Dagar innan tävling saknar man att vara hemma asså.
Det är så skönt att bara gå 20 meter till ridhuset som nästan alltid är tomt på fredagkvällar och att ha en riktig spolspilta inomhus!

Men jag får nöja mig. Som ni nog förstod är det tävling imon så har putsat det mesta, men fick lite halv panik där vid fem i halv tio när jag skulle in med allt i sadelkammaren och trodde att larmet sattes på vid halv. Men jag fixade det grym som jag är. Har lite kvar att göra imon men det är lugnt då jag inte startar före halv 4. Ska hoppa 110 imon och 110 på söndag med båda!

Liten bild från förra tävlingen på flyinge efter zebs skada.


Svammel inlägg på hög nivå!
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0