Hemma!!

Nu ligger jag i min egna säng hemma i Fagered :) lite tråkigt är det dock för alla andra har lov först om en vecka och mitt har redan börjat, men ändå skönt att vara hemma och slappa lite!

Kom hem vid 8 i går kväll, Catatonia tyckte det var så skönt att komma hem! Har ridit henne idag och hon tyckte det var riktigt gött att komma ut i skogen gen :) red i morse med Jennifer och Chamonixe, Chamonixe är mammas häst som har haft föl och varit skadad så dom håller på att sätta igång henne nu och det går riktigt bra!! hon var jätte fin idag :D

Har även kört bil idag! skulle kolla på simon och gabbe som spelade match idag, träffade även på några andra kompisar jag inte träffat på länge :) det var bara en tränings match men lite action blev det! åkte med grabbarna till Ullared där jag hoppade av och stack till gekås! träffade Alicia lite och sen kom mamma och hämtade mig och vi kärde och hämtade krafft till Catatonia.




/Amanda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0