Godmorgon världen

kan ju inte direkt säga vilken underbar dag, men ganska bra dag!
Ska gå ner och äta lite frukost nu sen fixa lite till skolan och tvätta. Har utvecklingssamtal typ 20 i 12 sedan blire stallet. Vi ska städa och fika, Zeb ska ridas ut och Annie ska tränas.

Igår red jag Annie på galoppbanan och det är bland det bästa hon vet. Så fort man kommer in på banan så känner man att hon börjar tagga. Sötepollen! 

Annars händer det inte så mycket just nu. Anmälde lite tävlingar och en kurs som jag ska gå när jag kommer hem. Ska även börja tagga för i sommar blir det troligtvis Aiya Napa med min bästa Rebecca Georgsson. 
Rebecca är bland den bästa människan jag vet. Kan prata med henne om allt och även om saker blir fel kan vi förlåta. Har haft riktigt kul med denna människa och har hur många minnen som helst!
Och snart kommer jag hem och får träffa min underbara vänn igen! 


/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0