full dag

Sitter i köket nu, äter lite frukost och vaknar till Adrian Lux. Ska till stallet om ca 5 min för att släppa ut alla, rida mina och fixa allt. För runt 12-tiden kommer Susanne och hämtar mig så åker vi hem till henne. Jag ska rida Dessie sen ska vi och kolla på Sylve träningar!

När jag kommer hem ikväll ska jag ägna resten utav dagen till att plugga..
Förhoppningsvis iallafall.

Igår var det hingstvisningar här på Flyinge. Då är det riktigt sköt att bo nära! För det var riktigt fina hästar!
Mina favoriter i hoppningen var Balou du Rouet och Diarado. I dressyr var det nog Skovens Rafael.
När vi kom ut så stötte jag på Susanne och sa att Diarado skulle man betäcka Annie med! Vad fick jag för svar? "Jo tror du inte jag redan försökt? Hon vill inte ha han.." Tråkig häst jag har som inte tar sig. Men å andra sidan hade jag aldrig fått henne då!

Diarado *2005
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0